Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που ολοκλήρωσαν την προεγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού πρέπει να πραγματοποιήσουν τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας στη Γραμματεία του Τμήματός τους, αποστέλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά από την Παρασκευή 15-09-2023 έως και Παρασκευή 29-09-2023 αποκλειστικά μέσω ταχυμεταφορικής εταιρείας (courier) ή ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ).
Τα δικαιολογητικά είναι:
- Αντίγραφο της Αίτησης εγγραφήςαπό την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου με υπογραφή (εκτύπωση από το site του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού)
- Φωτοτυπία ταυτότητας(ΑΔΤ) / Διαβατηρίου (δεν απαιτείται επικύρωση)
- Μόνο για αγόρια, πιστοποιητικό γέννησηςόπου να φαίνεται ο αριθμός μητρώου αρρένων (χρειάζεται για την αναβολή στράτευσης) (εκτύπωση από https://www.gov.gr/ipiresies/oikogeneia)
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ (εκτύπωση από το https://www.amka.gr/AMKAGR)
- Μία (1) φωτογραφίαταυτότητας έγχρωμη ή ασπρόμαυρη
- Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι «δεν είμαι εγγεγραμμένος/η σε άλλη σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ της ημεδαπής» χρήσης προσωπικών δεδομένων ΕΔΩ ή στο www.gov.gr
- Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, ή πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας από το Δήμο)
- Για τους επιτυχόντες στην ειδική κατηγορία Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, η εγγραφή τους ολοκληρώνεται με την αποστολή μέσω courierτων παραπάνω δικαιολογητικών, συμπεριλαμβανομένου και μιας βεβαίωσης ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, πρέπει να αποστείλουν ή καταθέσουν αυτοπροσώπως βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από τη οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ’ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.
- Για τους επιτυχόντες, οι οποίοι δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν την ηλεκτρονική τους προεγγραφή στη σελίδα του Υπουργείου, έχουν τη δυνατότητα να αποστείλουν μέσω courier τα παραπάνω δικαιολογητικά μαζί με την αίτηση εγγραφής ΕΔΩ μέχρι και τις 09 Οκτωβρίου 2023 στη Γραμματεία του Τμήματος.
Όσοι φοιτητές διαγράφηκαν από άλλα Πανεπιστήμια προκειμένου να κάνουν την ηλεκτρονική εγγραφή και δεν το δήλωσαν κατά την εγγραφή (ταυτόχρονα) θα προσκομίσουν βεβαίωση διαγραφής από το Πανεπιστήμιο το οποίο ήταν προηγουμένως εγγεγραμμένοι.
Τα δικαιολογητικά θα αποστέλλονται ΜΟΝΟ με courier ή ταχυδρομείο στη διεύθυνση:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Τ.Κ. 65404 ΚΑΒΑΛΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2510-462190, 189 & 2510-462310
Αιτήσεις για Βεβαιώσεις Σπουδών ή άλλου Πιστοποιητικού θα ζητούνται με την υποχρεωτική αναγραφή του Αριθμού Ειδικού Μητρώου (ΑΕΜ) του φοιτητή και θα αποστέλλονται μέσω ΚΕΠ ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) από το προσωπικό λογαριασμό του φοιτητή στη γραμματεία του τμήματος secretary@mst.ihu.gr, προκειμένου να διεκπεραιωθούν ταχύτερα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι Βεβαιώσεις Σπουδών και Στρατολογίας θα εκδίδονται μετά την καταχώρηση των στοιχείων στο σύστημα. Το username για ενεργοποίηση των λογαριασμών θα σταλεί στο e-mail που αναγράφεται στην αίτηση εγγραφής του φοιτητή.
Με τον παραπάνω κωδικό οι φοιτητές:
Α) θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία της Ηλεκτρονικής Γραμματείας όπου θα δηλώνουν, κατά τις ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Τμήμα, τα μαθήματα που επιθυμούν να παρακολουθούν κάθε εξάμηνο.
Β) θα δηλώνουν τα συγγράμματα που επιθυμούν κάθε εξάμηνο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eudoxus.gr
Γ) θα κάνουν αίτηση για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας/πάσο στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr
Δ) θα μπορούν να ενημερώνονται για τη σπουδαστική τους κατάσταση και τη βαθμολογία τους και να κάνουν αίτηση για πιστοποιητικά σπουδών.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Επιβάλλεται η δημιουργία προσωπικού μοναδικού mail (εάν δεν υπάρχει) για να γίνει η ταυτοποίηση με όλες τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.
Ανακοίνωση για την έναρξη των μαθημάτων έχει γνωστοποιηθεί στη σελίδα του Τμήματος https://www.mst.ihu.gr/
ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΑΣ ΖΩΗ!
ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ