Εγγραφές Πρωτοετών Φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που ολοκλήρωσαν την προεγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υ.ΠΑΙ.Θ. πρέπει να πραγματοποιήσουν τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας στις γραμματείες των τμημάτων τους, αποστέλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά από την Τρίτη 20-09-2022 έως Παρασκευή 30-09-2022  αυτοπροσώπως (καθημερινά 11:00-13:00) ή μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας (courier).

 Τα δικαιολογητικά είναι:

  1.  Αντίγραφο της Αίτησης εγγραφής από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υ.ΠΑΙ.Θ με υπογραφή (εκτύπωση από το site του Υπουργείου Παιδείας)
  2. Φωτοτυπία ταυτότητας(ΑΔΤ)/ Διαβατηρίου (δεν απαιτείται επικύρωση)
  3. Μόνο για αγόρια, πιστοποιητικό γέννησης όπου να φαίνεται ο αριθμός μητρώου αρρένων (χρειάζεται για την αναβολή στράτευσης) (εκτύπωση από https://www.gov.gr/ipiresies/oikogeneia)
  4. Βεβαίωση ΑΜΚΑ (εκτύπωση από το https://www.amka.gr/AMKAGR )
  5. Μία (1) φωτογραφία ταυτότητας έγχρωμη ή ασπρόμαυρη
  6. Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι «δεν είμαι εγγεγραμμένος/η σε άλλη σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ της ημεδαπής»
  7. Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας (λογαριασμός ρεύματος ή νερού) ή πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας από το Δήμο
  8. Υπεύθυνη Δήλωση χρήσης προσωπικών δεδομένων ΕΔΩ

Για τους επιτυχόντες στην ειδική κατηγορία Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, η εγγραφή τους ολοκληρώνεται με την αποστολή μέσω courier των παραπάνω δικαιολογητικών, συμπεριλαμβανομένου και μιας βεβαίωσης ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, πρέπει να αποστείλουν ή καταθέσουν αυτοπροσώπως βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από τη οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ’ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.

Όσοι φοιτητές διαγράφηκαν από άλλα Πανεπιστήμια ή ΤΕΙ προκειμένου να κάνουν την ηλεκτρονική εγγραφή και δεν το δήλωσαν κατά την εγγραφή (ταυτόχρονα) θα προσκομίσουν βεβαίωση διαγραφής από το Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ το οποίο ήταν προηγουμένως εγγεγραμμένοι.

Για την περίπτωση που τα δικαιολογητικά αποσταλούν με courier να χρησιμοποιηθεί η παρακάτω διεύθυνση:

Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος –  Πανεπιστημιούπολη Καβάλας

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

Άγιος Λουκάς Τ.Κ. 65404 Καβάλα

Υπόψη: Γραμματεία του Τμήματος 

Τηλέφωνο: 2510-462310,190

Σε περίπτωση που δεν κατέστη δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης. Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας) είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.

Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

Close Menu
Close Menu